söndag 24 juni 2007

Söndagspromenad


I morse var gröten slut, så jag fick mjölk och macka till frukost. Det var jättegott. När mamma kom med fruktpuré pekade jag på leverpastejmackan som var mycket godare än den vanliga bäbismaten. Efter frukost tränade jag på min nya position som jag visar på bilden. Jag blir lite arg ibland när jag fastnar och inte vet hur jag ska komma vidare. Efter morgonluren rullade jag stan runt i vagn med mamma och pappa. Västerbron, Kungsholmen, Vasastan, City, Gamla stan och så hem över Slussen och Hornsgatan. Det var ganska dött ute på gatorna, först på Drottninggatan tog det sig med de vanliga turistsjoken av färgglada t-shirtar och glada människor. Vi stannade för lunch på ett thaiställe där mamma och pappa åt starka nudlar. Jag fick kall barnmat, för stället hade ignen micro.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sigrid
Vilken fin blogg du har skaffat dig. Har du en pool i köket? Så lyxigt!