fredag 8 juni 2007

PRAO


Det är mycket man måste tänka på när det är så varmt som det är nu. Det viktigaste är att man smörjer in sig med solskydd innan man går ut. Jag tycker det är ganska mysigt att bli insmord men det är svårt att sitta stilla så länge så det kommer ganska mycket kräm i sängen också. Det är även viktigt att man dricker mycket. Jag börjar fatta hur det här med sugrör fungerar nu men det är fortfarande lite klurigt. Det kommer en del juice i vagnen också. Pappa skall tvätta den i morgon.
Idag har vi varit och besökt pappas jobb. Det fanns jättelånga korridorer som man kunde krypa i. Dom som jobbar där verkade snälla och skrattade när jag gjorde lite olika tricks som att klia mig bakom örat och peka på lampan. Sen ville dom lyfta och bära mig. Det gick bra.


Inga kommentarer: