lördag 20 oktober 2007

Böcker


Jag är jätteglad för alla böcker jag fick när jag fyllde år. Antingen läser jag själv, eller så ger jag böcker till mamma och pappa som jag vill att vi läser tillsammans. Maxböckerna förstå jag mig inte riktigt på ännu, men Alfons och alla böcker med luddiga djur är väldigt spännande. När jag inte sitter stilla med böcker tycker jag det är kul att springa runt i lägenheten med mina hinkar som jag bär saker i.

Idag har vi varit på café och fikat med Stefan. Vi gick till pizzacafét vid Nytorget. Det är väldigt billigt och bra, men personalen är lite seg ibland. En gång fick pappa aldrig sin pizza, det var rätt misslyckat. Idag fikade vi bara, och det gick bra. Det blev lite liv och rörelse där inne när en fågel flög in, och inte ville flyga ut.

Inga kommentarer: