onsdag 17 oktober 2007

Nytt ord

Pappa är lite småkrasslig så vi har tagit det ganska lugnt idag. På förmiddagen gick vi ner till Årstaviken och matade ankor. Det är ganska kul för det kommer jättemånga. Jag smakade också av brödet och blev lite sur när pappa tog min bit och gav till ankorna. På eftermiddagen var vi och lekte på Drakens lekplats. Det var många barn där idag. När vi skulle äta lunch idag ville jag inte alls ha det som pappa hade lagat till mig så det slutade med att jag fick äta samma sak som han. Köttbullemackor. Mums!
Jag har även lärt mig att säga ett nytt ord, pappa. Jag fattar dock inte riktigt vad som menas med det.

1 kommentar:

Unknown sa...

Not alone do Chanel bag
attending abundant. Every anchorman Chanel Wallet
is issued its own hologram approval amount. This is the way to ensure that the Chanel handbags
that you accept purchased.