torsdag 18 oktober 2007

Nöff nöff

Pappa håller på att försöka lära mig att alla djur inte är vovvov och det passade bra idag när vi var i Blecktornsparken där dom har grisar och kaniner. Pappa visse inte riktigt vad kaniner har för ljud men han påstod att grisarna säger nöff nöff. Han har även lärt mig att lejon säger grrr. På eftermiddagen var vi i Skånegläntan och där sålde dom korv idag. Pappa köpte en egen korv till mig som jag åt när vi gick hem. Jag fick ingen senap eller ketchup på min korv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sigrid!
Säg till pappa att kaniner mest rynkar på sin nos. Om han visar dig så kan du snabbt lära dig.

Kram lilla gumman från farmor

d sa...

Buy louis vuitton handbags And Make Yourself Noticeable
The

surest way of getting noticed in a crowd is by holding an authentic lv. Manufactured by the

famous replica louis vuitton handbags Company, these purses

indicate class and high-society bearing. Most of the Hollywood actresses hold a lv handbag when they go out for some memorable and important occasions. louis

vuitton
handbags and purses are a must for every red-carpet occasion. The person holding the purse is the cynosure of everyone’s eyes.
louis vuitton bags are in great de

Unknown sa...

Always be acquainted of replica Chanel handbags
, and analysis that the Chanel handbag
has a attention card. The identification amount on the agenda is reproduced anxiously central the Chanel
.