torsdag 4 oktober 2007

Ulla Winbladh igen


Igår kväll följde jag med mamma på träff med några från hennes jobb. Först var vi hemma hos en mattelärare som bor på en båt. Det är ett stort fyrskepp med kök och badrum och andra rum inuti. Det var coolt, men lite besvärligt för mig att gå när det gungade. Sen skulle vi vidare till Ulla Winbladh. Mammas kolleger tyckte det var fräsigt att jag redan varit där två gånger innan, fast jag bara är ett år. På Ulla Winbladh fick jag barnmat och bröd och potatismos och lingon. Mamma hann äta både förrätt och huvudrätt, men sen blev jag trött, så då fick vi åka hem. Det är lite spännande att vara ute när det är mörkt, det är jag sällan.
Jag har fått regnkläder idag, ett snyggt set från Polarn o pyret. Jag behöver ha såna grejer nu när jag är ute och geggar i lekparker varje dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ed Hardy clothing
agreeableness bifold handles with attachment and airy allurement closure. ED Hardy Shoes
, absolute for weekend getaways or continued canicule at the office. I would accept the hardy shirt
, which absolutely can allure me. The Authentic ED Hardy Shoes
featuring the Barbara Foldover Clutch backpack in silver.


Tiffany jewellery
drew upon his love of nature for his original designs, Tiffany earrings
saw the opportunity to take his beautiful stained glass creations and offer them in a functional art object. silver earrings
are a household word more than a century later and remain a great choice. The Tiffany necklaces
designs are timeless.