tisdag 16 oktober 2007

Nya stövlar

Det börjar bli lite blött ute nu och det har varit lite jobbigt för mig som bara har haft gympaskor. Igår tog mamma med mig till en skoaffär för att köpa ett par ordentliga höstskor. Jag fick stå i en mätsticka på disken för att dom skulle se vilken storlek jag hade.
Idag gick jag och pappa till sandlådan för att testa dom nya skorna. Jag tyckte först att dom var lite stora och fick ta jättekliv för att ta mig framåt. Pappa skrattade jättemycket. Efter ett tag lärde jag mig att gå som vanligt i dom. Jag testade även mina nya regnbyxor ute för första gången. Dom är ganska sköna att ha när man leker i en blöt sandlåda.

1 kommentar:

Unknown sa...

It’s a acceptable abstraction to account out the anatomy of the JEM THE COMPLETE
with cardboard and pencil. Proprietary JEM THE COMPLETE DVD
action GUI systems for creating this blazon of structure, but no such accoutrement are accessible yet for JEM THE COMPLETE DVD COLLECTION
assembly on Linux.

Before buying lida
, you will have to consult with your doctor first. Ephedra was acclimated by lots of accepted lida daidaihua
aback in the day. daidaihua
is based on ancient Chinese formula. The lida slimming
stick to the basic theme. slimming capsule
is purely natural as it is made from plants no acids. slimming capsules
burns our fat naturally.