måndag 1 oktober 2007

I tjänst

Jag var på mammas jobb ett par timmar mitt på dagen. Det är många där som har frågat efter mig, så det känns bra att vara där. Och pappa kunde gå till arkivet. Först åt jag äppelbitar och hälsade på dom var där. Det var några som började prata om sina barnbarn när dom såg mig. Sen flyttade jag lite papper och utforskade bokhyllor och sladdar. Sen åt vi lunch i lunchrummet. Det är kul med mycket folk när man äter, så det gjorde inget att jag fick sitta i vagnen när jag käkade. Det finns visst ingen barnstol där. Vi glömde tyvärr kameran, annars hade jag tänkt visa nån bild på hur det är när jag jobbar. Men mammas arbetsrum var inte sig likt när jag skulle gå hem.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Still another alternative is to downsize your louis vuitton
. Many women actually carry much more than they need in their lv
. Since the larger louis vuitton bags
are more expensive than smaller styles, you may find that purchasing a smaller replica louis vuitton handbags
may be more budget-friendly than a larger louis vuitton handbags
, it is one that many women feel is well worth the beauty and value in the lv handbag .

Unknown sa...

While the Anchorman Chanel Wallet
changes hardly from year to year do not about buy Chanel handbags
. All-embracing the replica Chanel handbags
has array of a aboveboard attending to it.