måndag 15 oktober 2007

Tandhygien


På eftermiddagen idag var pappa och jag på BVC där en tandsköterska informerade lite om kostvanor och tandvård. Jag borstar bara tänderna en gång om dagen men hon tyckte att man skulle göra det två gånger. Det tyckte jag var bra för jag gillar att borsta tänderna. Min tandkräm smakar jättegott. Jag fick även en ny tandborste innan vi gick. Medan vi väntade sprang jag lite i korridorerna. Plötsligt såg jag en dörr som var öppen så jag gick in och pratade lite med en doktor som satt där inne. Jag visade henne var lampan var. Sedan kom helt plötsligt pappa och hämtade mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

see André Benjamim

Unknown sa...

Still another alternative is to downsize your louis vuitton
. Many women actually carry much more than they need in their lv
. Since the larger louis vuitton bags
are more expensive than smaller styles, you may find that purchasing a smaller replica louis vuitton handbags
may be more budget-friendly than a larger louis vuitton handbags
, it is one that many women feel is well worth the beauty and value in the lv handbag .