onsdag 10 oktober 2007

Sovmorgon

Jag vet inte riktigt vad som hände i morse. Jag brukar vakna före mamma och pappa men idag tyckte jag det var läge för sovmorgon. Jag vaknade inte förrän mamma kom in och kikade på mig. På förmiddagen idag var vi och lekte lite i Skånegläntan. Det är inte så lätt att leka när man har vantar så vi fick ta av dom när jag var i sandlådan. Idag fick jag kålpudding till lunch. Det har jag aldrig ätit förut. Jag tror det var rester från mammas och pappas middag igår. Synd att det aldrig blir några rester när dom äter glass.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Vänta tills du och pappa kommer till Lund då blir det skånsk äpplekaka med vaniljsås och glass. Vi får se kanske blir det inga rester över till pappa.
Puss o kram från farmor

Unknown sa...

One more, because for louis vuitton handbags
, accordingly it banned the assembly speed. Their aegis action aswell embodies the ability of louis vuitton
. replica louis vuitton handbags
advised abridged the amount of international, but aswell makes the lv
appearance actual altered from accustomed brands, even lv handbag
to match, can not beard the louis vuitton bags out of the appearance the affectionate of takes abroad people's temperament.

Unknown sa...

While the Chanel
changes hardly from year to year do not about buy chanel watches
. All-embracing the Chanel bags
has array of a aboveboard attending to it.