söndag 17 augusti 2008

2-årsfirande


Jag fyller år idag, men jag firade rejält redan igår. Då hade jag fest på gården. Mormor, morfar, farmor och många kompisar kom och uppvaktade mig. Jag blev himla förtjust i dockvagnen som jag fick av mormor och morfar, så jag var lite nervös när kompisarna lånade den. Jag fick många andra fina presenter också. Lego! tjoade jag flera gånger när jag öppnade mina presenter. Nu har jag hästgård, djurpark och cirkus bland annat. Arvid hade med sin lillebror Hannes, och jag klappade på honom. Det var en kul fest. Efteråt var det livat på andra sidan huset, för då började Midnattsloppet. Mamma, pappa och farmor kollade bland annat på en samba-parad från våra fönster, men då sov jag.
I morse fick jag paket av mamma, pappa och farmor. Lego! Jag fick också böcker om Ingrid och Höjdarna. Och en DVD så jag kan kolla på filmer när vi reser. Jag började kolla på min nya Bamsefilm direkt. Jag är lite sliten efter festen, så jag fick sova middag redan vid 10-tiden idag. När jag vaknar ska jag nog på restaurang med mormor och morfar. Tack till alla som har firat och uppvaktat mig!

Inga kommentarer: