fredag 8 augusti 2008

Fyller snart år


Idag var vi och kollade lite i butikerna här på Söder, och jag kom på fler grejer som jag önskar mig när jag fyller år. Jag börjar bli för stor för att äta med trubbiga plastbestick, så jag önskar mig mer riktiga bestick fast i barnstorlek. Jag önskar mig CD-skivor med Emil- och Pippisånger också, och nappflaska och andra skötgrejer till dockan. Efter butikerna käkade vi kinamat och kollade på OS-invigningen. Ni kanske ser på bilden att bokhyllorna har bytt plats i vardagsrummet. Det är en del möbel- och röjningsprojekt som pågår här hemma. På måndag börjar jobb och dagis, hoppas mamma och pappa hinner klart med allt stök.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej lilla Sigrid!
Har du sett att pappa inte alls kollar på OS för han sover ju. Bra att du kommit med så fin önskelista.Nu ses vi snart.
Kram på dig från farmor