söndag 3 augusti 2008

Prideparad




Hector har kommit hem från USA nu. Jag tyckte det var jättekul att träffa honom igår. Han kom hit och vi lekte med hans dockvagn, fikade och sprang runt och jagade varandra. Popcorn fick vi också. Jag visade min tigerfilm för Hector, han gillade också den. Det var massa andra människor hemma hos oss igår också. Dom hängde i våra fönster och kollade på Prideparaden. På kvällen blev det hämtmat och sen när jag somnat körde dom stora bowling, backhoppning och slalom i vårt vardagsrum.
Det är dåligt väder idag, så vi ska nog gå till Polismuseet. Och så ska vi börja planera för min födelsedagsfest. Om någon får för sig att komma med paket så vet jag några saker som jag önskar mig:
Duplolego
Böcker
DVD-filmer
Kläder (storlek 92-98)
Lakan till min nya stora säng


Inga kommentarer: