söndag 10 augusti 2008

Hej hej sommar...





Idag var sista dagen på sommarlovet. Mamma, pappa och jag tog en sväng till Östermalm med Hector och hans familj. Först var vi på en loppis där pappa fyndade ett stiligt bokstöd med en jordglob på, och mamma köpte en ljusstake. Sen fick Hector och jag burgare, och det var meningen att vi skulle sova medan dom stora åt en lugn lunch på nåt bättre ställe. Men det var bara Hector som somnade, så jag var med och stojade lite på uteserveringen där dom åt. På eftermiddagen glassade vi med Hannes och så var vi på Mariatorget där jag fick testa en gunga för lite större barn. Nu ska jag kolla på Bolibompa. Det är Ankan Anki och Molly Mus på söndagar, och dom gillar jag. Det blir kul med dagis igen, fast det blir en kort första vecka för mig. Farmor kommer till Stockholm, så på fredag ska vi ha egen dag och göra sånt som vi gillar. Gunga, glassa och gå runt på stan.

Inga kommentarer: