torsdag 7 augusti 2008

Agnes och Astrid


Idag har mamma och jag varit borta hela dan, och pappa har varit på arkivet. Jag och mamma hoppade på tåget i morse och åkte och hälsade på Agnes och Astrid. Det var jättekul hemma hos dom, bland annat lekte vi med dockvagnar och såg på film. Dom hade också Tigerfilm, och den kollade jag och Agnes på när Astrid sov. Tyvärr glömde vi kameran hemma, men jag visar en bild hur jag såg ut när jag kom hem. Jag har målat med tuschpennor för första gången, det var roligt. Jag har börjat träna lite på att lära mig färger. Det är ganska svårt, men gul känner jag igen någorlunda.
Häromdan var vi och hälsade på på dagis. Det var inte så många barn där, men min bästa kompis var där, och hon fick många kramar av mig. Jag stannade på mellanmål och lekte med deg. På måndag ska jag dit på riktigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

I could give my own opinion with your topic that is not boring for me.