tisdag 5 augusti 2008

Ny slaf



Jag fick en ny säng igår, så nu sover jag inte i spjälsängen längre. Jag ska inte gästsova i mammas och pappas säng längre. Om jag vaknar och gnäller på natten får mamma eller pappa lägga sig i min nya säng istället, tillsammans med mig. Det gick bra i natt, jag sov hela natten utan att vakna fast det var nytt. Och i morse ville jag inte gå upp. Jag smög upp och hämtade böcker och låg och drog mig och myste. Mamma och pappa fick klara sig utan att jag kom på gos i deras binge. Det är jättetråkigt väder ute idag. Vi kanske går till biblioteket idag så att jag kommer ut på nåt kul. Jag var där förra veckan, och det var en höjdare att kunna plocka bland alla böcker och sätta sig och läsa i små möbler.

1 kommentar:

Erik sa...

Vilken fin säng du har! Grattis! Man kan nästan bli lite avundsjuk. Jag hoppas att min tid utanför spjälsängen kommer också så småningom.