tisdag 26 augusti 2008

Presenter från London




I söndags var vi på Stadsmuseet och kollade på utställningar som vi redan sett en gång. Det gjorde inget, för jag tycker det är väldigt kul att bara springa runt i stora utställningslokaler, jag kollar inte så mycket på grejerna som finns. Efteråt fikade vi ute på gården som är ganska fin. Jag fick välja kaka själv, och jag valde en som pappa tyckte smakade diabetikerkaka.
I går kom Helena hem till oss på kvällen, och jag fick kläder och en hund i present. Jag har haft besök idag också. Det var Sonja som bor granne med oss som kom in och lekte efter dagis. Hennes lillasyster ville också vara med, men det fick hon inte. Vi lekte med allt mitt lego och lite med dockorna. Sen blev jag jättetrött, och det berodde kanske på att jag jobbat väldigt bra med en ny uppgift på dagis idag. Vi har börjat med terminens tema, och jag har målat ett ark som ska bli bakgrund till ett foto som jag tagit med till dagis. Mina dagislärare var imponerade av att jag jobbade så koncentrerat och fyllde hela pappret med färg.

Inga kommentarer: