måndag 26 november 2007

En händelserik dag

Veckan drar igång med en rivstart, jag tycker det har hänt mycket idag. Först hade mamma tvättat min sovkudde och fixat ny stoppning till den. Jag kände knappt igen den. Sen kom min förskollärare hem till oss, som steg ett i inskolningen. Mamma var ledig på förmiddagen för att kunna vara med på det. Jag var riktigt på hugget och visade dagisfröken alla mina leksaker och jag ville sitta i hennes knä. Mamma och pappa höll sig lite i bakgrunden och såg nöjda ut. Mamma och pappa är lite spralliga för detta med dagis och håller på också småfixar med olika saker mest hela tiden. I morse beställde dom namnlappar så vi kan märka mina grejer innan dom ska in i dagisröran. I morgon ska jag och pappa vara på dagis i en och en halv timme.

När mamma gick till jobbet gick pappa och jag ut för att jag skulle få prova att leka i min nya overall. Den var lite stel, men den mjukar väl upp sig om ett tag. Pappa skrattade lite när jag stapplade fram.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Wherever you would go, these lv
would be taken as a attribute of chic and elegance. Your lv handbag
will accomplish your personality a appearance icon. The avant-garde times accept brought abounding of the avant-garde louis vuitton handbags
and a part of them the louis vuitton bags
fabricated by LV are advised to be at the top. The louis vuitton
are of accomplished quality. In this way it becomes simple for you to get authority of replica louis vuitton handbags

Unknown sa...

A archetypal hermes handbags
by Hermes is the birkin accoutrements and advancing abutting to is the bag hermes
. The aboriginal affair that distinguishes the actuality of bags hermes
is their price.
Also you can acquisition abundant deals on Coach Outlet
on bargain sites because abounding humans accept admission to these low prices Coach Gallery
. You of advance charge to be alert because there are apery Coach Hamptons
. Another advantage of base is to seek online for abatement Coach Legacy