måndag 19 november 2007

Pizza

Idag rullade vi bort till Ringens köpcenter och käkade lunch. Pappa fick en pizza som hette Inferno och var stark medan jag som vanligt fick babymat som vi också köpte i Ringen. Pappa gnällde lite för att det alltid är långa långsamma köer där. Jag blev också lite sugen på pizza så jag pekade på pappas pizza och sa eh eh så fick jag smaka lite och den var verkligen stark.
På eftermiddagen var vi och lekte lite i Drakparken. När jag gungade idag så gungade pappa samtidigt på en annan gunga. Det tyckte jag var ganska kul och konstigt. Vi gick via Årstaviken hem för att kolla lite på ankorna och idag fanns där en ny jättestor fågel med stor näbb. Det var ganska mycket folk som stod och tittade och undrade vad det var för fågel. Pappa trodde det var en stork. Det var det ingen annan som trodde.

Inga kommentarer: