torsdag 8 november 2007

Huset fullt



I går kom alla mina kusiner och deras föräldrar till farmor. Frida låg mest och sov men annars var det bra ös. Viktor visade mig hur man gjorde med alla leksaker som finns här. Det är samma leksaker som pappa hade när han var liten. Pappa tyckte inte att jag behövde någon välling för jag hade ätit så mycket men då ville jag inte sova. När han så snåningom gav mig välling somnade jag bums.
Idag har vi varit inne i stan och tittat. På ett café träffade vi en annan flicka som var nästan lika gammal som jag som också hette Sigrid. Det är ett ganska ovanligt namn så det var konstigt. Sedan gick vi och åt på ett ställe där min farbror Ola jobbar som kock. Det var fint att få min burkmat uppmicrad av ett riktigt proffs. Vi kikade även på domkyrkan, en leksaksafär och stadsparken. I parken var det en anka som försökte bita mig i fingret.

Inga kommentarer: