söndag 25 november 2007

Käka tvål



Igår var jag med lite när pappa städade badrummet. Plötsligt såg han att det saknades en bit av tvålen, och det var märken efter mina tänder på den. Det var en jultvål med mest naturliga ingredienser, så mamma och pappa blev inte så oroliga. Mina mjukdjur har fått en egen hylla i bokhyllan. Nu sitter hela gänget där och jag jag plocka i och ur, för det är i min höjd.

I förmiddags gick vi in till stan för att köpa overall till mig. Vi hittade en snygg efter ett tag, och så åt vi lunch på McDonalds. Jag kan äta hamburgare själv nu. Vi kollade på julskyltningen på NK. Det var massa leksaker och tomtar som snurrade och rörde sig, och så var det musik till. Jag var riktigt imponerad. Mamma och pappa ska fylla i papper från dagis ikväll. Dom ska svara på frågor om vad jag gillar för mat och lekar och sånt.

Inga kommentarer: