fredag 9 november 2007

Gräddbulle


I natt vaknade jag klockan 04 av att det luktade lite äckligt. Det var min blöja som behövde bytas så jag väckte pappa så fick han fixa det. Efter det kände jag inte riktigt för att sova. Jag fick ligga ett tag i pappas säng men han gillade inte att jag låg och kraffsade honom i pannan. Efter ett tag somnade jag igen i min egen säng och sov ända till klockan 08.
Efter lunchen gick vi ner till Media Markt med Erik och Frida för Erik skulle köpa en sladd. Jag somande dock ganska snabbt och missade det mesta. Dom andra berättade att dom träffat Kettil och Hector där. Det var lite konstigt att dom var här i Lund. När vi kom hem skulle vi äta äpplepaj och glass. Jag var inte så förtjust i pajen så jag åt en gräddbulle istället. Det var lite kladdigt men jättegott. Ikväll skall vi flyga hem till mamma igen. Det är ganska blåsigt men det verkar som planen får som vanligt.


Inga kommentarer: