tisdag 20 november 2007

Heldag på stan

I morse snackade vi lite med dagis om hur det skall gå till när jag börjar i nästa vecka. Det börjar med att en från dagis kommer hit och hälsar på oss här hemma på måndag. Sedan var det dags för en ordentlig tandborstning. Pappa hjälpte mig lite i början men sedan skötte jag det själv. Efter det gav vi oss ut på stan. Först åkte vi buss till Fridhemsplan där vi tittade lite på overaller. Sedan drog vi oss ner till city där vi käkade lunch med Pelle. Jag slumrade till lite på vägen men vaknade till kaffet då jag fick min burkmat. Sedan gick vi till rum för barn där det var jättemycket folk idag. Det var knappt man fick plats. Jag är en av de större där nu så dom andra får flytta sig när jag stormar fram. När vi kom hem hällde jag ut alla mina leksaker som ligger i en korg. Dom som låg längst ner hade jag inte lekt med på länge så det var kul att testa dom igen.

Inga kommentarer: