tisdag 13 november 2007

Ett jäkla väder


Mina nya sömnvanor ställde till med lite problem i morse. Eftersom jag inte vill sova i sängen kör pappa mig en sväng med vagnen och då somnar jag bums. I morse verkade han inte särskilt sugen på det. Jag hörde honom flera gånger prata om ett jäkla väder. Så småningom gav vi oss dock ut och det visade sig snöa ute. Snön lade sig som en grå massa på marken.
På eftermiddagen ville pappa visa mig var han och mamma bodde innan jag fanns så vi åkte 144:an ut till Östberga. Där ute fanns det mycket mer snö än inne i stan. Jag gillade inte snön precis. Den var våt och kall och så var det jobbigt att gå i den.

1 kommentar:

Unknown sa...

Allowing BEVERLY HILLBILLIES
players to jump to a assertive point aural the video stream. A BEVERLY HILLBILLIES DVD
can accept up to eight altered audio advance. The BEVERLY HILLBILLIES DVD COLLECTION
architecture doesn't annihilate the differences amid the two aggressive broadcasting formats.

These effective lida daidaihua
do not have any harmful side-effects. You get great discounts on your box of daidaihua
, the entire details and instructions to take these effective lida slimming
is clearly mentioned on the site, slimming capsule
that are easily available on the online stores. slimming capsules
are mostly safe and able but several affected and abortive articles actualize a bad name for all lida
.