tisdag 6 november 2007

Kakdag


Idag har det varit en riktig kakdag. Det började med att vi fikade med Nikolas och Walter. Då beställde pappa en stor blåbärsmuffins. Jag åt upp nästan hela kakan. Pappa fick knappt smaka någonting. Senare på eftermiddagen var vi inne på ett konditori där pappa köpte två Gustav Adolfs bakelser. Jag trodde att han och mamma skulle äta dom när jag gått och lagt mig. Därför blev jag förvånad när jag fick den ena efter maten. Det var jättegott men lite kladdigt.
I kväll skall jag lägga mig lite tidigare för vi skall upp jättetidigt imorgon eftersom jag och pappa skall flyga ner till Skåne tidigt i morgon för att bland annat hälsa på min nya kusin Frida.

1 kommentar:

Unknown sa...

Authentic Ed Hardy Clothes
from the Cool Ade collection featuring the Aitana Tote handbag in black. The hardy shirts
is one of most popular bags. I want to introduce some types of hardy shirts
here. Authentic hardy shirt
by Christian Audigier from La Dolce Vita collection featuring the Beatrice N/S Tote handbag in putty.



If you are absolutely searching to buy Chanel handbag
, you'll be drooling over the advanced array of styles and colors of Chanel
. One of the chanel watches
is its checky covering desinge.