fredag 16 november 2007

Mer Kina

Mina nya sömnvanor är lite konstiga. I förmiddags när vi skulle ut en sväng somnade jag nästan genast i vagnen så det var bara för pappa att rulla hem igen. Sedan sov jag nästan två timmar i vagnen. När jag vaknade var pappa sugen på kinamat så vi gick ner till kinastället som ligger i vårt hus och käkade buffé. Jag fick dock vanlig babymat men jag fick smaka lite av pappas mat. Dom har nån slags räkchips som jag tycker mycket om. Annars tyckte jag det var ganska starkt. Pappa tyckte inte riktigt att det var lönt att göra någon utflykt sen. Det blir ju mörkt så tidigt nuförtiden. Vi tog istället en lång promenad runt halva Söder. Pappa verkar lite sugen på en ny TV så vi var inne i gallerian i skatteskrapan och kollade lite på TV-apparater

Inga kommentarer: